futuristic and cozy Tuesday;

 

i tisdags, den 26:e, var det ju som sagt invignings-vernissage på Variant 23

för månadens nya utställning!





asgrymma konstverk och hantverk, tycker jag!

speciellt roboten ovan hehe.




efter en stund begav jag mig hem till en gammal vän jag inte umgåtts med på oförskämt länge.

jag köpte med mig efterlängtad sushi från Hälsobaren, som var helt sjukt god. rekommenderas!

 

 

 

excentrisk och snygg utställning på eftermiddagen och mysig kväll med en fin vän.

bästa tisdagen på länge!

 

 

 

 

this is how I spent my last Tuesday.

opening of some friend's exhibition with lovely clothings and handicrafts,

and a cozy evening with amazing vegan sushi and a wonderful friend I haven't seen for awhile.

the best Tuesday for a long time!

#1 - Candy

Ser underbart ut. :)