sold my soul to henna;





 



jag har sålt min själ till henna-hårfärg igen.

för några dagar sedan beställde jag det (är för lat för att leta upp hälsokostbutiker)

från Grön Gåva och fick det i brevinkastet två dagar efter!

billigt, bra för håret och den där perfekta rödorange färgen jag inte har lyckats

få till med henna förut. asgrymt!

 

 

 

 

ps. min blogg sköt i höjden med över dubbelt så många besökare igår,

någon som vet vem och vad som är skyldig?

 

 

I have sold my soul to the henna haircolour again.
a few days ago, I ordered it (I'm too lazy to look up health shops)
from internet and got it in the letterbox two days later!
cheap, good for your hair and that perfect red-orange color I haven't succeeded
with before when I've colored with henna ​​before. awesome!

#1 - jennifer,

älskar bilderna. sjukt snyggt.

#2 - Amanda

WOW!