my very black/white/red Christmas home;
för några dagar sedan visade jag ju er ett gäng julsaker från Lagerhaus som jag ville ha.
och mina övergulliga föräldrar gav mig pengar som för tidig födelsedagspresent, så att jag kunde köpa allt!
tänk va! så igår var jag i centrum och gick loss och nu är det såhär fint hos mig:



finaste glöggkopparna på snyggaste brickan på en fönsterbräda i köket.


den rödvit-prickiga burken var visst slut så det blev denna snygga istället.
matchar finfint med vanilj-ljuset på min micro!


och inuti den än så länge tomma plåtburken finns muffinsformarna.


i hallen hänger denna snygga julkula!


och halvkropps-spegeln i hallen fick lite glitter.


på min sekretär står detta kanel-ljuset bredvid några LP-skivor.


denna adventsljusstake står på fönsterbrädan i vardagsrummet.


på mitt soffbord står denna fina porslinsgran bredvid min lilla godisskål. även den från Lagerhaus, förresten.


när jag ändå höll på att shoppa massa julpynt köpte jag samtidigt en ny lampskärm till
taklampan i vardagsrummet. mycket finare än en helvit tycker jag!




ja, påsen var grymt tung att bära men värt det för att bli helt hög på julkänslor och
ett lite lite mysigare hem. väldigt generöst och fint av mina älskade föräldrar!





a few days ago I showed you a bunch Christmas decorations from Lagerhaus that I wanted.
and my really cute parents gave me money as an early birthday present, so I could buy everything!
so yesterday I was downtown and bought it all and now it looks really wonderful in my apartment
as you can see above. very generious and nice of my beloved parents!
#1 - term paper

You have a lot of attractive things in your house. I'll try to create some of them.