London, day 2;
andra dagen (onsdag) i London:


jag och Jennifers ena flatmate promenerade runt, bland annat genom Victoria Park.


vi hittade hus där man skulle kunna bo.


streetart i London är fantastiskt!


och så åkte vi till Camden Town!!!!!


så sjukt fint.


jag hade i förväg skrivit ner denna vegrestaurangen som ligger på 250 Camden High Street, intill Camden Lock.


köpte en stor slags buffétallrik. alltså. SÅ HIMLA GOTT.


helt okej utsikt från restaurangen.


mitt sällskap fick en gratis klippning.


det var den här fina tjej som tog hand om mig medan Jennifer jobbade. så härlig.


avancerad turistbild. jag + take away-kaffe + Camden + buss + taxi. lika bra.


och så började vi promenera..


till 30 Camden Square där Amy Winehouse bodde.


<3. man blev ju lite lätt tårögd.


sedan satte vi oss på en buss. jag skulle inte tacka nej till denna ingång alltså.


och så åkte vi till Oxford Circus och promenerade till denna pub, där även en av Jennifers vänner jobbar.


lite annorlunda pubkultur än i Sverige kan man ju säga.


en fin Moa!


vi blev serverade grym pubsnacks med tillhörande flagga samt blomma av Jennifers vän.


efter ett tag satte vi oss på bussen och åkte hem.



my second day in London, Wednesday 1 August.
#1 - Hanna

Vilka fina bilder du tar! Åker till London med en kompis om 1.5 veckor och blir ännu mer pepp av det här.

Svar: tack! och hurra vad bra! om du är veg måste jag tipsa om http://www.veganlondon.co.uk/eat/index.htmha det så roligt!
Sister Disco