those little things;
 

(ja, har blivit lite lätt besatt av Gifyo. sisterdisco heter jag där.)

repa, skratta och peppa järnet med bandet. prata med mamma i telefon, sen pappa direkt efteråt. laga släng-ihop-allt-som-finns-middag med bästa vänner. lyssna på alla sommarprat i P1. lyssna på London-låtlistan samtidigt som jag småplanerar. testa nya bakrecept. diska till Morgonpasset i P3 eller en favoritfilm, beroende på tid på dygnet. sjunga karaoke så att jag är hes i tre dagar. hitta nya bloggar och instagram'are att följa. SVT Play. kolla inredning på internet och få lite inspiration. prata med farmor påväg till jobbet. ta förnuftet tillfånga och sälja kläder samt rensa bort massa skräp i lägenheten. att det idag är två veckor(!!) kvar till London. och att skit ska skit ha och så var det med det.

lite sånt som gör mig varm inombords för tillfället.



about things that make me warm inside and happy at the moment.
try the Google translator in the sidemenu.
#1 - lovisa/polichinelle

är så himla nyfiken på ditt band! vad heter ni? vad gör du, sjunger?

Svar: vi har ganska nyligen döpt oss till This Means Riot och jag sjunger (:
Sister Disco