video game club lookin;


top, The Hives merchandise
kjol, Monki
strumpbyxor/väska, Åhléns
skor, Underground England
hängslen, Shock



fredagen började väldigt bra måste jag säga! häng med mina två bästa vänner och sedan några vänners tv-spelsklubb med massa fint folk. och jag såg ut som ovan och kände mig ganska så snygg. hehe.
och snart ska jag hem till en av de dära bästa vännerna och bara ta det lugnt, antagligen laga mat och förpeppa inför eventuell klubb på Rio Rio. 90/80/pop/indie osv. jag kommer nog dansa tills jag nästan dör.

grym helg.



top, The Hives merchandise
skirt, Monki
tights/bag, Åhléns
shoes, Underground England
braces, Shock

I looked like this yesterday when I was at a party with my two best friends and then a video game club. I felt kind of gorgeous. soon I'm going to one of those best friends and just hang out, probably cook food and probably dance our feets off at a 90/80/pop/inde club. awesome weekend.
#1 - angie

cooling!!!

Svar: tack!
Sister Disco