beauty queen on a silver screen, living life like I'm in a dream, I know I've got a big ego, I really don't know why it's such a big deal, though;








klänning, en gåva
strumpbyxor, H&M
skärp, second hand
diadem, Glitter
kängor, Skopunkten


javisst, jag har köpt nytt rosdiadem och nya vegetariska kängor äntligen! jag hittade dessa på Skopunkten och fastnade direkt. egentligen vill jag såklart stödja bästa Vegetarian Shoes, men jag har inte riktigt ekonomin till det. så jag köpte dessa för endast 300 kr och har kanske inte världsbäst kvalité, men jag orkar inte bry mig.
nåväl. det var sådär jag såg ut igår hursomhelst! jag hade förfest med en nära vän sedan gymnasiet (och som börjat på mitt jobb!), hans flickvän och ett gäng vänner till henne. vi drack öl och piggelindrinkar, skaffade gnuggisar och skrattade så himla mycket. sedan dansade vi järnet på Feed The Horse på Jazzhuset till massa grym musik. och det var så bäst. för bland det bästa jag vet är när en klickar med nya människor direkt och vi skrek till varandra på det trånga dansgolvet att vi älskade varandra och så tusen kramar på det.


det var kanske bästa lördagen på länge och jag mådde bra på alla sätt.





dress, a gift
tights, H&M
Focus, second hand
diadem, Glitter
boots, Skopunkten

this is what I looked like yesterday when I drank beer with friends and new awesome people at my place and then was clubbing. such a perfect fantastic Saturday! and the boots are new by the way.
#1 - rebeccajohnnysdotter

men vilken festlig klänning!!

Svar: tack!
Sister Disco

#2 - lovisa

snyggo!

Svar: tack babe!
Sister Disco