home office;
 

jag håller på att jobba extra många timmar på jobbet om vardagarna nu, för jag har börjat få en ganska klar bild över hur jag vill ha det i mitt hem. främst vardagsrummet i alla fall. vill köpa en teakbyrå, möblera om och göra en fin och bra arbetsplats av min sekretär. just nu används den enbart för kläder (som inte får plats längre) samt att gömma småsaker. och så kan jag ju inte ha det! dessutom vore det ju bra om jag inte förstörde min rygg alltför mycket när jag sitter vid datorn liksom. speciellt när jag så småningom kommer satsa mer på fotograferandet.


inredningspeppen alltså! tackar Pinterest för det, i vanlig ordning.
bilderna finns på mitt konto.





some inspiration for an upcoming home office in my apartment. I already have a escritoire but just using it for clothes (that doesn't fit anymore) and hiding things. and I have to take care of my back so I'm working extra hours at my job to afford to fix a little.

you can find the photos at my Pinterest account.
#1 - Åsa

Tips är att sitta på en pilatesboll när man arbetar vid datorn! Bra för ryggen

#2 - lisa

så fina bilder!