ensam cykel sökes;
idag fotade jag på ett finfint event utanför Storan för 'Ensam Cykel Sökes' där en kunde lämna in cyklar till mer behövande, få tips & råd och reparation av experter till toner av flera DJ's. och allt i samarbete mellan Göteborgsgirot och Stadsmissionen. jag hade så himla roligt där mycket tack vare alla glada eldsjälar, både iniativtagarna och de många många människor som kom och bidrog med cyklar. Göteborg va, fullt med godhjärtade människor!


här kommer ett utdrag av bilder jag tog och som projektgruppen ska få för framtida reklam:



© Madeleine Martinsson.



inte bara att jag hade väldigt roligt och fint ihop med allt folk, detta gav mig också så himla mycket självförtroende. jag är väldigt nöjd med bilderna dels för att jag typ aldrig fotar event och för att min nya utrustning och jag samarbetar galet bra. heja mig, men allra allra mest Ensam Cykel Sökes och alla som var med under dagen!





today I photographed at a charity event and it was SO fun. a lot of people donated a lot of bicycles and got their own repaired. such a lovely day and it gave me a boost of confidence!
#1 - Sandra Leone

Vad kul och vilken bra grej!