PLAYLIST: WORKING GRRRLS;

jag har börjat gymma igen efter typ ett halvårs uppehåll och det känns så GÖTT. så himla skönt att inte bara känna sig starkare av det utan även piggare. men vad motiverar mig då undrar ni? hur pallar jag med det? mitt svar är: kvinnoröster. jag har en playlist med enbart peppiga kvinnoröster som väcker ett litet monster i mig hihi.
 

och här har ni den!



 
 

I've just started training at the gym and ut feels SO awesome! and when I'm there I'm listening to a playlist with only women. click
here to listen!
#1 - Sandra

Skönt att komma igång! :D

#2 - Hanna

Så skönt att vara igång. Det var så jäkla skönt för mig när jag satte igång att träna fotboll igen. Ett utav dom bästa sätten att få ut ilska och irritation är genom träning!

#3 - Sofie - catfightback

oh, bra lista *gillar*