favorite shoots -concerts;
Mew - Pustervik, 141108.


Moto Boy - Nefertiti, 141023.


First Aid Kit - Göteborgs Konserthus, 141013.


Silvana Imam - Pustervik, 141121.


Linda Pira + Stor - Göteborgs Kulturkalas, 140812.

 


mitt 2014 rent fotomässigt har varit fuckin' amazing om jag får säga det själv. men jag ska skriva om det i ett annat inlägg, för nu tänkte jag att ni skulle få tycka till lite! de ovan är mina 5 favoriter, utan inbördes ordning, när det gäller konsertplåtningar. har ni någon favorit av dessa och varför? hade varit så himla roligt och fint om ni ville berätta. klicka på bilderna för att se mer!

puss!






my 2014 have been fuckin 'amazing when it comes to photography, I think. but I'll write about that in another post, for now I thought that you should get the chance to say what you think! these above are my five favorites when it comes to concert shoots. do you have any favorite of these and why? it would be so much fun and lovely if you could tell me. click on the images to see more photos!
kiss!


#1 - SARA EMILIA

Riktigt fina bilder!

#2 - SARA EMILIA

Riktigt fina bilder!

#3 - SARA EMILIA

Riktigt fina bilder!

#4 - SARA EMILIA

Riktigt fina bilder!