Karlskrona, day 3;


på juldagen gjorde jag mig i ordning för vi skulle på årliga julgröten hos mormor. magtröja och lång transparent blus från second hand samt strumpbyxor och en gammal tight svart bomullskjol från Monki. samt mitt gamla Ruby Woo-läppstift från MAC. det enda jag har kvar från dem, då de numera kör djurtester i Kina efter förbudet i EU...


som vanligt stannade vi till lite här, vid mest julpyntade trädgården i orten. ser ungefär likadant ut året om, helt galet och då fick inte ens allt plats på bilden. har förträngt hur mycket de hade i elräkningar som det stått om i tidningen.

söt kusin + syster och lite tuff bror.

mormor öppnar paket och sedan körde vi en julklappslek. påhittiga släkten alltså. så himla trevligt att träffa några från mammas sida en gång om året.

hittade mitt favoritkort på mamma <3 här är hon 23 år med änglahår.

när vi kom hem åt vi mest julgodis, kollade på Sunes Jul och spelade plockepinn.






the third day in Karlskrona with Christmas celebration at one of my grandma's and just hung out.
#1 - Lisa

shiiit va du är fin!! älskar ditt hår! wow blev jättesugen på att göra samma nu. förresten, minns du bloggtjejen llisabs? hejhej det är jag! om du minns he he. jag minns för flera år att jag tyckte du var så gullig och snäll mot mig och din blogg var ascool. tänkte de kunde va kul å säga de :-)

Svar: men tack Lisa! wow HEJ, gud vad roligt att du har hittat hit. klart jag minns din blogg! kul att höra :**
Sister Disco