the greatest;


här har ni Sebastian. en person jag lärde känna i sensomras (var faktiskt förälskad i honom till en början hehe) och som nu har blivit en av mina närmaste, en favoritperson och kanske en bästis. vi har lärt känna varandra så himla väl på kort tid och han är den enda som vet vilka knappar han ska trycka på för att göra mig arg (fast på skämt lol). han är en fantastisk människa, ett sådant fint stöd i allt och vet redan om nästan alla mina mörka hemligheter. jag kan förlåta honom för att han avskyr BB och PH mer än allt, för vänner som honom växer inte på träd. han är bäst!
 
 
 
/slut på cheesy-meddelande.
 
 
 
 
 
 
about one of my closest friends that I met this year. try the Google translator in the sidemenu!
#1 - kaneli

Åj vad fin blogg du har! Och dina pinterest-boards är ju rena rama drömmen.

Svar: åh tack så mycket och detsamma!
Sister Disco