white, grayscales and cactus;
photos from Pinterest.




jag vet inte hur många inredningskriser jag gått igenom de två åren jag bott i min nuvarande lägenhet, vilket har resulterat i att jag fortfarande knappt har något på väggarna och mina röda soffgrupp har vita överkast på sig. typiskt haha. försöker bortförklara mig i att jag vill ha det som ovan för att min lägenhet är liten och skulle må bra av mycket ljust (läs: typ allt vitt och lite gråskala). jag måste bannemig skärpa mig snart.






just some interior inspo. I don't know how many interior crisis I've had these two years in my current apartment haha.
#1 - Hedvig

åhhh så fint!! älskar sånna inspirationsbilder!

#2 - Frida

Oh MY! Så skönt att jag inte är den enda! Min lya är typ ett hop-plock av alla mina tidigare lägenheter plus grejs jag fått ärva. Plus annat. Plus Ikea.

Måste snart ha en intervention med mig själv?