workshop;


wow, vilken dag jag hade igår alltså. vet inte ens vart jag ska börja. om jag ska börja med hur vilken fin grupp fotografer jag bekantade mig med, eller om hur fantastisk, grym och lärorik Emma är. om hur bra reminders och nya saker jag tagit till mig. eller de grymma roliga konserterna vi fotat (Ghost som bonus som ni ser). jag kan hursomhelst rekommendera att gå på workshops med Emma, hon är jättebra på att föreläsa.

ni ska få se fler bilder så småningom och från alla tre spelningar, såklart. och vet ni vad? Abecita Konstmuseum (som vi var på i Borås) och Emma kommer sedan välja ut några få bilder av varje deltagare som vi sedan ska ställa ut där. hur kul?!






wow, I had such an amazing day with concert photo workshops all day long and then shooted three band in the evening. above is the singer of the Swedish heavy metal band Ghost. you'll see more photos soon!