Stockholm, day 1 + 2;
Sitter på tåget tillbaka till Göteborg efter fina fyra dagar i huvudstaden. Jag anlände cirka 14:30 i torsdags så här kommer lite bilder från den dagen och fredagen:



denna fina person mötte upp mig på stationen och så gick vi till Steam på Krukmakargatan nära Medborgarplatsen och åt dumplings (mitt livs första) samt nudelsoppa. så himla gott och så himla fint att träffa henne. vi gick ju i samma klass nästintill hela grundskolan och i somras på Popaganda hade vi inte setts på minst 7 år.

var även hemma hos henne och hennes pojkvän jag skulle bo hos. resten av kvällen åt vi mest chips och drack lite rödvin framför På Spåret. haha.




sov inte bara hos dem utan var även kattvakt då de skulle till vår hemstad Karlskrona över helgen. titta vilka fina (men sjukt skygga) katter.

vid 12:30 anlände äntligen även bästis till Stockholm och jag mötte upp honom.

efter ett privat ärende för honom så andades vi ut med öl på Fröken Anderssons Kaffebar på Katarina Bangata. kanske mysigaste krogen jag varit på.

hipsterställen <3

vi skildes åt och jag åkte 'hem' för att svira om till mitt snortighta fodral och slänga på mer smink.

hamnade på födelsedagsfest och sedan pandapopklubb på Nalen. blev en tidig kväll för min del då jag skulle upp redan 06:30 på lördagen och varför får ni se snart :))))






Day 1 1/2 in Stockholm.
#1 - Sandora

Vilka fina kissar :)