5 things;
 
 
är fortfarande sjuk. är sådär gnällig du vet och en mest känner att en är döende hehe. jag mest dricker massa vatten, sover, äter sjukt mycket clementiner och lyssnar på podcasts. och det är väl det positiva med det här -jag kommer kunna tipsa er om podcasts efter denna sjukvändan. lyssnar på så mycket bra, roligt och vettigt just nu. nåväl. hittade den hära listan hos Flora:



♦ 5 saker jag brukar säga:

– Gött/Najs och liknande.
– Jag vet en GIF för det här.
– Fab.
– Alltså.
– Jävlar!



♦ 5 saker jag brukar tänka:

– Jag ska bannemig bli Göteborgs bästa konsertfotograf.
– Huuuuur ska jag marknadsföra mig själv bättre?!
– Jag vill hångla.
– Undra om jag kommer dö celibat?
– Nu får SD fan lägga ner.



♦ 5 saker jag brukar drömma om nätterna:

– Ormar.
– Att jag blir riktigt ovän med någon i familjen. Skjuter mig hellre i foten </3
– Sex.
– Att folk jag känner dör.
– Om gamla ex.




♦ 5 saker väldigt få personer vet om mig:

– Jag gillar inte Harry Potter.
– Jag är väldigt pedantisk när det gäller mitt egna hem.
– Jag är GRYM på ansikten.
– Vill lära mig skejta.
– Har skrivit ett fanmail till Johnny Depp. Obs var bara typ 5 år sedan.



♦ 5 saker jag älskar att göra:

– Fotografera.
– Åka båt.
– Snusa.
– Kombinationen förfest + piff med kompisar.
– Leta GIFs.



♦ 5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut:

– Tjäna mina första slantar på frilansfotandet.
– resa till Edinburgh, London och Manchester.
– Ha en fullt inredd balkong.
– Lyckas få kontrakt på en 2-rummare. Lär väl inte hända i denna himla staden.
– Ha i alla fall 2 st utställningar.




♦ 5 saker jag beställer utomlands:

– Billigaste ölen.
– Vegansk mat.
– Kaffe med soja/havremjölk.
– Lemonader.
– Streetfood.



♦ 5 saker jag saknar i min garderob:

– En svart vegansk skinnjacka i bikermodell.
– Svarta mastiga platåer med traktorsula.
– Virkad kort kofta.
– Fler transparenta klänningar.
Denna tisha.



♦ 5 saker som doftar underbart:

– Min katts mage.
– Nyklippt gräs.
– Farmors hem.
– Regnvåt asfalt.
– Lush-butiker.




♦ 5 saker jag vill bli bättre på:

– Inte leta efter kärlek.
– Vara ute i naturen.
– Fota med min externa blixt.
– Slösurfa mindre.
– Läsa fler böcker.



♦ 5 saker jag skrattar åt:

– Tankesmedjan.
– Crip-skämt.
– Folk som springer till spårvagn/buss.
– Gruppen 'En galen pensionär' på Facebook. Älskar henne.
– VKM = Vita Kränkta Män.



♦ 5 saker som gör mig till mig:

– Att jag är allvarlig och skämtsam och vartannat.
– Att jag har nära till känslor.
– Att jag visar väldigt mycket kärlek till nära & kära.
– Att jag inte skäms för att skratta högt eller vara knäpp.
– Att jag är väldigt öppen med jobbiga saker jag gått igenom.







5 things-list I borrowed from Flora. try the Google translator in the sidemenu!