FLUiD Magazine;


Jag kan glatt och stolt meddela att jag nu är en i teamet som fotograf för nystartade magasinet FLUiD som har en sådan fantastiskt fin vision. Översättning av deras egna ord: 'Vi fokuserar på mode, stil, konst och fotografi. Vårt magasin är för alla typer av människor. Vi bryr oss inte vad du identifierar dig som eller hur du ser ut. Vi är fluid (flytande), vilket betyder att det inte finns några gränser. Mode och kreativitet är en passion, inte kön.'

Är så himla pepp på detta och oerhört ärad. Det var Eugenia, på bilden ovan från vår plåtning i början av juni, som frågade mig tidigare idag om jag ville börja fota looks med henne för dem och bad dem kontakta mig. Kontakter. Kontakter is (almost) all you need, my friendz.
Följ dem på instagram på @fluidmag och kolla in deras nya hemsida här!





 I'm now a photographer for the new magazine FLUiD and I'm so freakin' excited! Contacts. Contacts is (almost) all you need, my friendz. Follow them on instagram @fluidmag, check out their new homepage here and read about their lovely vision here!