Instagram, May;
Okej det här är ju svinsent, men struntsamma. Här kommer maj månad genom mitt instagram-flöde!



Bilade upp till Stockholm med ett punkgäng jag hittat via Skjutsgruppen.


Åt frukost med Frida på fina Pascal och klappade på katterna som jag även såg till hos vännen jag fick bo hos. Ultimate win-win.

Åt mat och drack lite vin med Shelley samt en vän till henne och hade plåtning med fantastiska Saga Becker.


När jag var tillbaka i Göteborg fotade jag West Pride's programsläpp- och invigningsfest. Lika röjigt som det ser ut som.


Kombinerade frukost + plåtning med en vän. Här finns fler bilder!


Fotade basketfestival i sammanlagt 15h en helg.


Det blev ett inställt DJ-gig men vad gör det när det finns naturgodis, snus, säng och Beyonce-konserter på Youtube?


Kitty hatade lite på polisen utanför och jag var på välbehövd massage på Hagabadet efter sista basketfoto-passet.


Jag fikade hos syster som fyllde år. Blev febersjuk och åt glass i sängen.


Tvångskramade katten när jag var sjuk och åt på alltid fantastiska Vapiano med en vän jag inte träffat på alltför länge.


Åkte till Jennifer och Edinburgh ju, som ett perfekt avslut på min absoluta favoritmånad.




Jag heter sisterdisco på instagram där ni gärna får följa mig.






This is REALLY late but anyway, here's May through my instagram feed (sisterdisco).