Popaganda, day 1;
Okej nu kan jag inte hålla mig längre, jag bara MÅSTE få visa första dagen av Popaganda. Jag levererade nära 500 redigerade bilder så ni kan ju tänka er hur liten del jag kommer att visa hehe. Skippar vimmelbilder av främlingar och så, men hoppas mina kollegor lägger upp en massa på Facebook snart, ni får hålla utkik där!


Here we go!

Jag stod redo, likt en förälder på sitt barns student, på andra sidan ingången och ingen sprang in men folk var ungefär såhär pepp <3

Jag träffade äntligen härliga Emelie!

Queen B!

Konstsimmet var så jäkla bra och de körde två dagar minsann! Älskar att folk var pepp på detta, då alla bokstavligen vallfärdade till poolen.

Angel Haze var redan en av mina personliga favoriter innan festivalen och wow vilken spelning! Och rysningarna när hen plockade upp och sjöng för ett fan. Kolla denna video, speciellt efter 02:15!

Karoline var där! Vi hade Trädgården-dejt några dagar innan men det är ett annat inlägg.

Robyn alltså. Jag var oerhört pepp på detta då jag älskar EP'n 'Love is free' med Le Bagatelle Magique och hon dansade in och röjde resten av konserten tillsammans med grymma Maluca. Galet bra!

Plåtade lite vimmel med Elliphant i bakgrunden men stannade till under favoritlåten 'Love is badder'.

<3333

Hejhej Sara!

Tack vare Popagandas egna Spotify-lista så fick jag upp öronen för Bob Hund och gudars vilken spelning! Att jag ens lyckades fånga en enda skarp bild på Thomas vid denna tiden är ju ett mirakel då han var ÖVERALLT. Sådan himla energi!

Jag visste sedean innan att Karoline och hennes Popkollo-crew skulle gästa så jag stod redo med teleobjektivet bredvid diket. Det blev så jäkla fint!

Fantastisk spelning och avslutning, verkligen. Nu är jag helt hooked på dem och lyssnar på denna och denna konstant.

Efter ha hängt på presscentret tills det stängde stack jag för att plåta efterfesten på Celezte!

Hejhej Little Jinder!

Cherries röst alltså. Amagad.

Angel Haze var överraskningsakten och uppträdde på gården. Kändes som att vara i någons vardagsrum, om en bortser från all rök. Sjukt bra och väldigt mycket allsång!

Maluca var sista akten och jävlar vad bra det var! Älskar henne!
 
 
 
 
Och det var första festivaldagen som var riktigt lyckad! Jag blev faktiskt inte trött förrän jag kom till Celezte haha.




Ps. Kände igår att jag behövde få ordning på mina html-koder i bloggen så ändrade tema för att börja om, håller på att fixa lite saker som ser konstiga ut just nu.



Popaganda day 1 with only 39 photos of like 250. Keep an eye on the festival's Facebook page if they post my photos soon!


#1 - lovisa

asgrymma bilder! älskar också bob hund live, de körde med popkollo malmö här på malmöfestivalen. gåshud när han bah "det här är sveriges framtid!!!" :D :D

ps. designen ser ut att arta sig bra! använder du nån grundmall eller hur har du fått te.x. de små tecknena för instagram etc i menyn? kram!

Svar: Tack så mycket! Haha åh fint, så sa han om dessa också. Fick också gåshud!

Ps. Bra! Ja, det är en grundmall för tänkte att det kunde la vara bra om det fanns någon inte alltför olik min förra design. Därav tecknena ja, vilket ju är gött!
Sister Disco

#2 - Beata

gud va fina bilder! var såg du miig?

Svar: Tack!!! Jag såg dig bara promenera tror jag haha.
Sister Disco