Week 2;


Hallå! Är inne på andra arbetsveckan och det har varit ganska mycket, mest pga sjukskrivningen. Saker att ta igen ni vet. Men jag känner mig verkligen in control och firade igår med ett glas rött hemma för att jag under dessa två veckor lyckats hålla mig från hemmajobb kvällstid (förutom brådskande). Ni anar inte vilket stort steg det är för mig.
 
Jag har planerat en hel del roliga blogginlägg jag ska försöka avvara tid till att skriva snart. Hoppas ni förstår att jag fått prioritera bort bloggen lite nu såhär i början. Men hoppas allt är fint med er! Puss
 
 
 
 
It's my second week with work again and it's been a lot to catch up with, but it's been fine and I'm in control. Yesterday I celebrated with a glass of red wine because I've managed to NOT work at home in the evening. Such a big step for me! I've planned a lot of nice blog posts that I will try to wrote soon. Hang in there and I hope you're all fine!