28 yrs and grateful;

Det här kommer ju lite sent men igår fyllde jag år, 28 jordsnurr närmare bestämt. Jag hängde med vänner i typ 14 timmar vilket var så sjukt fint, roligt och mysigt. Skrattade så mycket och var varm inombords. Såhär dagen efter slår det mig extra mycket hur previligerad jag är, att jag dels ens har nära och kära och att de dessutom är så fantastiska. Så vettiga, kul och fina. Ett fantastiskt skyddsnät som alltid finns där och det har verkligen behövts i år. Det är inte alla som har den lyxen, det får en tänka på ibland och vara tacksam för.

Självklart var min kamera med mig hela dagen och kvällen, men tänker att jag visar er bilder efter mitt firande nr 2 på lördag haha. Bokat bord på en restaurang och ska se min brors band spela. Älskar att fylla år alltså.

 


Hoppas ni har det fint och inte stressar upp er för mycket inför jul! Puss, ni är också fantastiska.