Bday outfit;


Blouse, Weekday // Trousers, Gina Tricot // Shoes, Din Sko // Earrings, H&M (I think)
 

En väldigt försenad födelsedagsklädsel kommer lastat! Var alltså såhär jag såg ut den 14 December när jag fyllde 28 och spenderade dagen med brunch hos mig, häng i soffan med två favs, såg Göteborgs Indiekör och gick på pubrunda. Men inlägg om det kommer senare! Blusen är ny och en av mina favoritplagg just nu. Den är så himla skön och fin och nu syns inte det men den är lite delad i ryggen nertill. Schysst detalj bara. Har faktiskt släppt det där helt att en inte alltid bör klä sig 'loose' både upp- och nedtill för att former ej syns då. Klär mig helst i vad jag vill och bekvämt så ofta som möjligt, tack så mycket.
 
 
Ha en fin fredag nu hörrni! Det ska jag ha, då jag ska möta upp en kompis från Umeå jag inte träffat sedan somras som kommer till stan. Det blir gosigt.





My birthday outfit from December 14 with my new blouse. It's so nice and comfy and one of my favorites right now!