Karlskrona + Hater;



Hej babes. Kom hem till Karlskrona och mina föräldrar i förgår och kommer stanna här till måndag! Känns himla fint, är ju väldigt hemma- och familjekär som ni vet hehe. Har redan hunnit besöka farmor på ålderdomshemmet en sväng och min bror kommer i eftermiddag samt min syster och hennes man imorgon! Har dock fått lite tråkiga besked under tiden jag varit här, så jag är lite dämpad och kommer nog inte använda kameran så mycket just därför. Men personen som det handlar om mår bra trots allt vilket känns fantastiskt. Vilket skitår alltså, slutar liksom inte hända tråkiga saker.. Äh men det blir bra, nästa år kan ju omöjligt bli värre och jag är så peppad på nytt år men framförallt blir en ju så jäkla tacksam över sina nära & kära. Så ja, för femtioelfte gången i år säger jag: Ta inte er omgivning för givet och speciellt nu vid jul -är inte alla som mår toppen denna tiden på året av olika anledningar eller firar jul. Inte alla som följer normen. Kom ihåg det!


Något helt annat. För några veckor sedan intervjuade Popmani's skribent Amanda det fina, grymma och gulliga bandet Hater (som var förband till The Radio Dept.) och jag knäppte ett par bilder. Se allt här vetja!
Hoppas ni mår bra och inte stressar upp er för mycket nu!





I'm in my homewtown Karlskrona at my parents! Gonna stay here until Monday and my brother arrives tonight and my sister and her husband tomorrow. Gonna be as wonderful as always! I've got a negative information(?) about a person so I feel a bit dull right now. Try the Google translator to read more about it! Hope you're fine, guys.
 
#1 - lovisa

vad kul med hater, mina malmöbekanta ju! basisten adam är min killes fd kollega :-)

Svar: Haha vad roligt!
Madeleine Martinsson