Wanted right now;

(Bild från typ förra veckan)

 

Är väldigt längtig av mig just nu, till exempel efter detta:

-Jul i Karlskrona. Kan knappt vänta till mina föräldrars stora soffa invirad i en filt med familjen tätt intill och laga julmat ihop.
-När jag äntligen får tid hos psykolog.
-Fira min födelsedag nästa vecka i dagarna två.
-Köpa en ny soffa.
-Planera min efterlängtade ensamresa till Toscana nästa sommar.
-Stockholm.
-Att vara kär. Fy fan för SKAM alltså, abstinens för kärlek och närhet ökar ju x1000000.
-Håkan på Ullevi.
-Fota Bob Hund i Konserthuset nästa vecka. Kommer bli så jäkla fint.
-Nyårsafton, kommer bli så gött när detta år är över alltså.

 

Vad längtar ni efter just nu?

 

 

 Things I'm longing for right now. Try the Google translator! And you?
#1 - rebecca

vi måste ses i jul då! om du har tid såklart <3 miss u

Svar: Det borde vi försöka göra ja! Är i Karlskrona 20-26. Helst de första dagarna innan mina syskon kommer ner! Saknar dig med <3
Madeleine Martinsson

#2 - Anonym

Jag ser verkligen fram emot att få läsa om din ensamresa. Önskar att jag vågade göra så också: bara dra iväg helt själv och fokusera på mig på någon plats där själen mår bra.

#3 - Elise

åh längtar också som fan tills detta år är ÖVER. ugh.
längtar just nu efter att vara klar med min magisteruppsats. samt TOKYO i januari! <3