Narnia;


Vaknade tydligen upp i Narnia imorse, inte Göteborg. Alltid lika spännande btw hur en stad ballar ur även om väderprognoser varit kända. Tog mig ca 2h att komma hem från jobbet, när det egentligen tar strax under 1h. Har tydligen ett sjätte sinne också då jag igår flyttade dagens planer. Go me!
 
Vill även ge en liten update kring plåtandet. Just nu har det varit mycket fokus på material till The New Issue (f.d FLUiD, vi har bytt namn!) men har även ett och annat eget projekt. Längtar dock till slutet av februari då jag åker till Stockholm och ska bl.a på två olika jobbmöten. Ett för ett eget stort projekt med en stor svensk artist (hehe) och det andra om ett uppdrag för sommaren. Får återkomma om dessa grejer! Och i februari kommer jag även igång med konsertplåtningar igen, äntligen! Var så längesedan nu. Annars så är inspirationen ungefär lika stort som kollektivtrafik-kaoset. Jag är tacksam.






Woke up in Narnia this morning, not Gothenburg. Such chaos here now, it took me forever to get home from work. I also wanted to give you an update about my shooting. Right now, I mostly been focusing on material for The New Issue (formerly FLUiD, we have changed the name!) But also on some own projects. Longing until the end of February, when I'll go to Stockholm and have two different job meetings. One of them is an own large project with a big Swedish artist (hehe) and the other for a thing in summer. I will get back to you on this! Otherwise, the inspiration is floating. I'm thankful.
#1 - Elin Ohre

Så himla vackert. Är det så vinter är, så kan jag absolut tycka om denna årstid.

#2 - Erika

Åh om du har tid när du kommer hit till Stockholm så tycker jag vi får ta en fika!