Hanna x The New Issue #3;

Här är några bilder från mitt material till nr 3 av The New Issue. Jag var inne på Emmaus och Beyond Retro med min kompis Hanna och hade sedan en liten rolig och fin intervju om mode och stil. Skulle haft två andra plåtningar med fett coola personer också men min sjukskrivning fuckade upp allt tyvärr. Men förhoppningsvist blir det av till nästa nummer!

Numret släpps på fredag och kommer vara GRATIS(!!) och samma dag har vi releasefest på Bonden Bar i Stockholm och alla måste komma! Jag kan tyvärr inte pga West Pride. Läs mer om eventet här!





Some photos from my material to The New Issue #3. I went to some thrift shops with my friend Hanna and then had a little interview about fashion and style. You can buy the issue soon but you can pre-order now, read more about it here! And we'll have a realase party in Stockholm on Friday. Read more about that here.


#1 - Hanna

Så HIMLA fina bilder!!! :* Haha slarvigt jag klippt håret dock?!?! Vad hade hänt där hehe

Svar: Tack babe! <3 Haha men what? Det har jag inte märkt alls?!
Sister Disco