Wedding photography;


Då var Basketfestivalen över för i år! Min kropp är ganska slut och skulle behöva sova i en vecka, men jisses vad roligt jag har haft! Så himla bra chefer, kollegor, roliga matcher och grymma spelare!
 
 
Nu till vad detta inlägg skulle handla mest om och därav bilderna ovan; om det är någon eller känner någon som inte har kirrat en fotograf till sitt bröllop i sommar (eller resten av året) än tar jag mer än gärna mig an detta uppdrag! Hade så fruktansvärt roligt när jag plåtade dessa bröllop förra året. Är bra på personliga porträtt, har ett öga för detaljer och är en jäkel på att fånga ögonblick. Tipsa vidare och maila mig på [email protected]!
 
Nu mobilbloggar jag men för att se fler bilder kan ni söka här på bloggen på 'Mona + Johan' och 'Richard Emma'.
 
#1 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina bilder

Svar: Åh tack!
Sister Disco

#2 - Veronica Wallgren

Så underbara bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket!
Sister Disco

#3 - Miss Baby Peaches

Fantastiska bilder!

Svar: Men tack!
Sister Disco