2016-11-17;
 

Hej babes. Fyyy vilken tråkig blogg detta är denna vecka alltså! Men alltså jag har verkligen haft noll energi. Har somnat på soffan i flera timmar två dagar och råkat somna om efter frukost i sängen en annan dag. Har för första gången köpt vitaminer (Mitt Val Vegetarian från Apoteket) bara för säkerhets skull men måste verkligen röra på mig mer. Men denna veckan är svår. Har förutom dygnsjobb väldigt mycket fotojobb att fixa med hemma! Känns som att jag suttit fast länge pga fotojobb jag behövt prioritera bort med tanke på årets skitmående. Men hoppas på att jag kan börja på nytt vitt blad nästa vecka, både med att kunna spruta ut fotoideer och ta hand om denna kropp!


Hoppas ni har överseende denna vecka och att ni mår bra i alla fall!

 

 

Hey babe! What a shitty blog this is this week. But I've had zero energy and fallen asleep on daytime three days and so. Hope I'll be back on track soon!