Matthew and The Atlas + OH MY Management;

Canon EOS 6D + 24-70/2.8.


För några veckor sedan gick jag och en av Popmani's skribenter till Pustervik där hon intervjuade den engelska singer-songwritern Matthew Hegarty från Matthew and The Atlas (lyssna på hans fina musik här vetja!) som skulle spela senare på kvällen och jag fotade, väldigt snabbt, efter han var färdigintervjuad. Det är mitt första fotojobb för Popmani som jag ganska nyss signats för! Och det känns så sjukt kul. Tycker allra mest om deras intervjuer, för de är så mysiga och verkar ge mycket utrymme till kreativitet. Dessutom har jag ju länge velat fota porträtt med artister, så jag är väldigt pepp på detta nya samarbete! Jag och skribenten jag jobbade med (vi är de enda i Göteborg i Popmani-gänget om jag fattat det rätt) ska ta en kaffe snart och se vad vi kan hitta på för stordåd ihop. Det här blir ett fint nytt äventyr är jag övertygad om! Läs hela intervjun med Matthew här!

En annan rolig sak och en till ny plattform jag kommer börja fota för är OH MY Management! Det är den första könslösa modellagenturen i Europa med modeller, fotografer och makeup-artister. När min vän avslöjade att hon skulle starta detta blev jag helt mållös. Jag menar jäklar vad många människors drömmar som kan slås in tack vare detta. En på riktigt trygg plats där könsidentitet inte spelar någon roll alls. Är så himla stolt över att få vara en del av detta! Läs mer om agenturen här och följ på Instagram under @ohmymanagement och här på Facebook.





My first photoshoot for the Swedish magazine Popmani with English singer songwriter Matthew Hegarty from Matthew and The Atlas a couple of weeks ago. I'm so excited to be a part of this awesome platform. Read the interview here! And about that. I'm also gonna be a photographer for OH MY Management, the first genderless agency in Europe. How wonderful isn't that?! I'm really proud to be friend with the person who started it and that I'm gonna be a part of it. Read more about the management here and follow it on Instagram (@ohmymanagement) and Facebook.
#1 - rebecca

älskar den när han blundar. skitfint!

Svar: Tack, ja den blev sjukt fin! Det var inte ens meningen, då han bara blinkade till :) MVH Snabb tjej
Madeleine Martinsson