Shitty week → Awesome weekend;
 

Äe, vilken skitvecka det har varit hörni. En nära vänskapsrelation är knackig, Trump blev president och min mobil blev stulen på en spårvagn i förgår. Ugh. Men är så galet glad över att denna helgen är här! Ikväll ska jag fota klubben Indie DiscoJazzhuset och var väldigt längesedan jag plåtade vimmel nu. Och imorgon ska jag och min kompis Caroline ha staycation, dvs bo på hotell (gratis dessutom!!) i Göteborg och leka hobbyturister. Promenera runt, förhoppningsvis besöka museum, äta på något nytt ställe, dricka drinkar, äta hotellfrukost och njuta av varenda millimeter av vår svit (insert fler utropstecken).


Med andra ord, fy fasen vad denna helg behövs. Har ju haft exakt noll motivation, inspiration och knappt känt glädje alltså. Kameran kommer, som ni säkert förstår, gå varm i helgen så det blir snart lite kul här!

 

 

What a shitty week so far. A close friendship are not that Hood, Trump became president and my phone was stolen two days ago. But this weekend will be awesome! Gonna shoot a club and tomorrow me and my friend Caroline will have an staycation. Free hotel and just gonna explore Gothenburg as amateur tourists! As you may understand I will use my camera a lot so it will be nice here again soon.