Life update;
 
Det är fredag, min favoritårstid och jag andas lättare än på länge. Om jag ska vara ärlig har det varit ganska kasst med mig ett bra tag nu. Har liksom levt i efterlevor av massa saker som hänt (andra) sedan Juni och det har tagit över hela min existens. Men nu börjar det klarna, äntligen. Jag har lyckats rispa upp den där grusiga hinnan och hittat tillbaka. Och jag har iom detta börjat ta tag i saker som har fått lämnats åt sidan. Jag börjar känna mig redo att både embrace'a inspiration jag ändå haft och denna varmtoniga tid som varje år får mig att må så förbannat bra.

Jag känner fortfarande väldigt mycket, men av det positiva slaget. Jag känner tacksamhet, jag känner hopp, jag känner styrka, jag känner kärlek till mycket och många, jag känner lättnad, jag känner liv. Jag känner mig levande. Och jag ska sluta vara arg på 2016 som känts som konsekvens av krossad spegel på ett år istället för sju. För ni vet -saker kan hända närsomhelst och en får ändå vara glad för att en är prevvad med nära och kära som en är beredd att går över eld för och de samma sak tillbaka.
Det är inte alla som har det.


Det var en lägesuppdatering. Jag hoppas att ni mår bra och att ni får ut det ni vill av livet. Nu ska jag boka tågbiljetter för en vecka hos mina älskade föräldrar väldigt snart. Puss!




A life update. It's Friday and my favorite season and I can breath a lot easier. Try the Google translator!

 
#1 - Anonym

När kommer podden tillbaka? :)

Svar: Än så länge oklart! Vi ska prata ihop oss om det!
Madeleine Martinsson