Pancakes, scrambled tofu & shakes;
Igår hade jag en sådan himla fin dag vilket jag tycker vi kikar på. Tog bara ett fåtal bilder men ändå:

Ett av mina bästa tips på hur en kan ta hand om sina vänner: göra brunch till dem! Så klockan 10:30 kom min kompis och favorit-britt hem till mig! Jag hade fixat pannkakor, scrambled tofu (min är BÄST, funderar på att göra litet inlägg om den?), gjort choklad/banan-shakes, kaffe och tagit fram lite smörgåsgrejer.



Vegantips: hasselnötskrämen Nusica som finnes i diverse matvarubutiker och sunkkiosker. Kan äta den med sked vilket jag gör just nu :))) Vi hade sådan himla mysig brunch Ellie och jag. Pratade och åt långsamt med Bon Iver i bakgrunden. Mmmm.
 
Sedan tog vi spårvagnen in till stan för lite shopping. Är så fint för vi har verkligen sjukt kul vad vi än hittar på. Om vi äter långsam brunch, skriksjunger Abba eller bara strosar runt i affärer. Hon är en sådan himla keeper-vän alltså! Så glad över att hon flyttade från Manchester till Göteborg i somras <3





A few pics from yesterday that I spent with my friend Ellie who moved to Gothenburg from Manchester this summer. I made us a lovely brunch and then we went shopping! Wonderful day with a wonderful friend!