Tiredness;
 

Hej babes! Hoppas att ni har en fin helg och haft en bra vecka hittills! Själv har jag i princip sovit igenom min vecka, då jag har verkligen noll energi vilket är oerhört frustrerande. Jag har mest plöjt igenom One Tree Hill och ätit kladdkaka (och jobbat lite ofc) när jag inte sovit flera timmar mitt på dagen. Därav trist blogg trots lång lista på mobilen.

 

På tisdag förmiddag däremot åker jag äntligen till föräldrarna i Karlskrona och hoppas jag får lite energi där. Ni kan ej ana hur mycket jag längtar alltså! Och när jag kommer hem blir det att gå till läkaren med femtioelva saker jag vill prata om som kan få denna 175cm långa kropp att må lite bättre. Och försöka ta lite iniativ så att jag rör på mig mer. Det är dags att rycka upp sig känner jag. Vilket är jäkligt svårt (jag vet om någon) men jag är ju så sjukt pepp också. Det blir nog bra. Och jag har roliga saker på gång framöver som jag ska berätta för er snart!


Men jag ville bara kika in lite, då jag vet att jag blivit lite kass på att skriva om hur jag och livet är. Nåväl, ha en fortsatt fin helg så hörs vi imorgon!

 

 

A little update how I'm doing. Try the Google translator!s