6 first pics from Stockholm;
Äntligen ska jag börja visa hur jag hade det i Stockholm! Blir bara ett fåtal bilder från första dagen då jag inte fotade så mycket.


Jag kom dit onsdagen förra veckan vid 13:30 och åkte direkt med packning och allt till Eriksdalsbadet för att ha litet möte med min chef på Popaganda. Vi mest gick igenom checklistan jag fick på sådant jag skulle beta av de nästkommande tre dagarna. Sedan mötte jag Annika på hennes jobb, fick extranycklar och lämnade av packning hos henne.

Mötte sedan upp ingen mindre än min storebror! Han var i Stockholm samma vecka och vi passade på att ses.

Jag tog med honom till Falafelbaren på Hornsgatan, som ju är en gammal favorit för mig. Sjukt lyxig och prisvärd falafel alltså!

Sedan blev vi sugna på öl så vi gick till första bästa pub, sippade öl och pratade om allt möjligt innan han behövde ta pendeltåget hem till sin flickvän som bor i Stockholm. Om jag minns rätt hängde jag och Annika bara hemma hos henne resten av kvällen.


Fin första dag och kväll i Stockholm om än lite bildfattig!






First day in Stockholm with just a few pics. Went directly to a meeting with my boss from the Popaganda Festival and had falafel and beer with my big brother that also were in town.
#1 - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Vilken söt spegel<3

#2 - lovisa

som malmöit är det spännande att höra vad andra anser vara "prisvärd falafel", do tell the price! :D

Svar: Ja i detta fallet menar jag mer att den är dyr (ca 80 kr) men värt det :)))
Sister Disco