FW 16;


 
All photos from Pinterest.


Mmmm Pinterest + höstkläder. Två av mina bästa grejer och ack så bra kombo det är! Jag älskar hösten av många anledningar men största är utan tvekan pga kläderna. Att en kan leka med tunna och tjockare material, anpassa mer efter vad en gillar till skillnad mot övriga årstider. Gråskalan håller i sig som vanligt och i höst vill jag tillsammans med det klä mig i sammet, lack, fejkskinn, silkigt, oversize, lager på lager, tungt smink vs. mest låta ögonbrynen poppa, embrace'a tunna strumpisar och nätisar, kostymigt vs min grungesjäl skina igenom. Dör vad jag avgudar hösten.






A lot of inspiration for this fall, my favorite season of the year. Together with grayscale (as always) I wanna dress in velvet, patent leather, faux leather, silky, oversize, layers, heavy makeup vs just let the eyebrows pop, embrace thin socks and nets, costume vs let my grunge soul shine through. Damn how I love fall. And Pinterest.