Stockholm, dag 2;
Min 2:a dag i Stockholm började med tidig brunchdejt på Greasy Spoon med min kusin som flyttat till staden! Vi har inte setts på 1 eller 2 år då hon tidigare pluggade i Småland. Och btw bodde hon i Tyskland innan dess med sin familj sedan typ 2002 eller så.

Jag har hört så himla mycket om detta ställe, det är väl de flesta bloggares favoritbrunch-hak i Stockholm men inte förrän nyligen insåg jag att de var veganvänliga. Och jag blev verkligen inte besviken, jag älskade maten och stället!

Sedan följde hon mig till Eriksdalsbadet och så sa vi hejdå för nu. Titta vad fin! <3

Sedan följde några timmar av att plåta lite uppbyggnad av Popaganda samt vid bandinbytet och så lite mer avstämningsmöten.


Tack ska ni ha!

Sedan åkte jag direkt till Vintervikens Trädgårdscafé med min storebror!

Åt supergod ciabatta med hummus och drack öl!

Och kramade lite på de här, Karoline och Annika. Anledningen till att vi var där var för att Karolines band Dr Pam with Friends skulle spela på dansbanan. Jag fotade dem under giget men de bilderna får ni se imorgon tänker jag!


De två första bilderna under den på bandet tog Annika.
 
 
 
 
Vi hade sådan himla himla fin kväll alltså! Vi blev ett litet gäng som satt och småpratade och drack öl varav några var uppe på dansgolvet och körde lindy hop-dans. Blev nästan lite sugen själv när jag såg alla, men var ju typ 9 år sedan sist så är osäker på hur mycket jag hade kommit ihåg hehe. Plus kul att bror gillade musiken men det förstod jag nästan, då han har varit lite inne på jazz med sina trummor de senaste åren. Nåväl, perfekt torsdag!






 Day 2 in Stockholm! Brunch at Greasy Spoon with my cousin who's just moved to town, shot the construction for Popaganda Festival and went to see my friend Karoline's band Dr Pam with Friends play. Such a great Thursday!