4 days in Karlskrona;
Det blev 4 väldigt fina dagar i min hemstad hos föräldrarna. Jag fotade lite men inte tillräckligt för enskilda inlägg, då jag mest ville slappna av och umgås. Så blir kanske väldigt många bilder för 1 inlägg men äh!


Jag kom fram vid 14:20 i torsdags och blev hämtad av pappa vid stationen <3 Väl hemma åt vi mammas fantastiska tacopaj och kollade på skidsport. Dagen efter åt jag stor frukost och mamma hade gjort god smoothie!

Och hon och jag gick på småsnöig promenad i byn.

Med slutmål hos farmor på äldreboendet! Finis!

Hon flyttade till en ny lägenhet i den splitternya utbyggnaden för ett par veckor sedan och det var så jäkla fint.

Mamma och jag fick den briljanta idén att göra lite tapas till kvällen och kirrade stekta champinjoner med persilja, hummus, chilisås med sötpotatis, vitlöksbröd, oliver, avokado och färskostfyllda spetspaprikor. Det sistnämnda var bannemig bland det godaste jag någonsin ätit och vi oh'ade oss genom middagen. Hittade receptet här! Drack varsin alkoholfri Mariestads till -tips! Sedan blev det mer skidsport och lite Animal Planet hehe.

I lördags hängde jag mest i soffan, hälsade på farmor med pappa och åkte sedan på dejt :)) Och i förgår åkte vi alla tre till den dära fina 90-åringen igen innan jag blev avvinkad vid tåget i ett dimmigt Karlskrona av dessa två hjärtanen ↑



Åh var så svårt att åka hem alltså, ville verkligen vara kvar längre men hade arbetspass igår. Men vi fick ett par fantastiska dagar ihop och det kommer jag leva på ett litet tag!








Pics from my 4 days in my hometown this weekend. Winter sports on the TV, big breakfasts, snowy walk in the village, visited my love grandma 3 times, vegan tapas and a date (no pics, duh). It was really hard to go home, wanted to stay longer so badly but had work yesterday. But we had a couple of fantastic days!
#1 - Rebecca Adnell

Mysiga bilder!