Eugenia + Naile;
Canon EOS 6D + Sigma 24-70/2.8.


Ännu en fotoserie jag fick prioritera bort förra året som jag gjort färdigt nu! Och jag tycker verkligen om denna. Jag blev inspirerad en dag på Pinterest minns jag och ville göra en plåtning med två personer som har samma styling och smink och som osar magnetiskt systerligt, men med 'hårda' inslag. Jag och mina kontraster hehe. Och detta är faktiskt två personer som aldrig träffats innan och jag tycker de gjorde det så himla bra. Det blev så jäkla fint, tycker ni inte?





Another photos series I couldn't prioritize last year that I have finished now! And I really like this. I remember I was inspired one day on Pinterest and wanted to do a shoot with two people who have the same styling and makeup and that feels magnetic sisterly, but with 'hard' elements. Me and my contrasts hehe. And this is actually two people who have never met before and I think they did it so very well. It turned out so damn beautiful, don't you think?