If you have a racist friend, no it's time for your friendship to end;
God morgon! Ny vecka, nya möjligheter! Skoja. Nej men denna vecka blir fin, då jag efter ha jobbat lite i början ska åka till mina föräldrar på torsdag och stanna veckan ut. Hurra! Så vill fira att denna vecka har kommit med lite musik jag gillar just nu:



Naomi Pilgrim feat Sa-Roc & Yugen Blakrok - Racist Friend
(Denna syns inte i min förhandsvisning på datorn, funkar det inte så finns den här också)



Tove Love - True Disaster (Cut Snake Remix)


The XX - A Violent Noise
(Sorry live men alla andra videos hade fula intros och var ok ljud på denna ju)


Avslutningsvis måste jag såklart visa detta -en ny låt från min bror och en kompis bands' kommande skiva! Fick höra denna live under ett event när jag firade min födelsedag i December och den är SÅ bra. Älskar deras genre med lagom hård musik och samhällskritiska texter (och Sushilas röst <3). Håll utkik efter deras nya album här som släpps om ca en månad!



Hoppas ni får en fin första dag på vecka 7! Annars kommer en ny dag imorgon eller en ny vecka snabbare än vad en tror. Har ni förresten sett att jag har ny layout på min blogg? Jag tycker det ser mer cleant och proffsigare ut nu, eller vad tycker ni?






Good morning! New week with new possibilities! Joking. No, but this week will be nice, because I will work a bit in the beginning of the week and then going to my parents on Thursday and stay the rest of the week. Hurray! So I want to celebrate that this week has come with some music I like right now. Hope you'll have a nice first day of week 7! Otherwise a new day will come tomorrow or a new week faster than you think.
#1 - lovisa

men va, har helt missat att din bror spelar i allvaret? ballt! och så himla snygg din blogg blivit - bra jobbat!!

Svar: Haha jasså, känns som att jag skryter om det överallt hela tiden :))) Men tack Lovisa, puss!
Madeleine Martinsson