Karlskrona, dag 3;
Okej, nästan två månader sent men betar av julveckan i Karlskrona nu hehe. Dock är det lite blandat med dagarna för verkar som att jag inte fotade den 20:e och 22:e och den 21:e var jag på dejt hehe men första bilderna är från den dagen. Så 90% är från dag 3. Hoppas ni hängde med, nu kör vi:


Dag 3 gick jag på långpromenad med musik och kameran. Här är min gamla förskola om ni vill veta. Har så mycket fina minnen härifrån, så blir alltid varm i magen när jag går förbi.

Landet alltså <3

Alltså det här. Älskar de som har detta hönshus, jag menar notera lilla julgranen till vänster om huset????

Och på kvällen kom typ pappas bästa vän över på fika. Och det var den dagen!





Time for the pics from my parents place during Christmas! The first pics are from day 2, December 21, and it seems like I didn't take pics the 20th and 22th so most of this is from day 3. Hope you get what I mean haha. I just took a long walk with music and my camera and in the evening my dads best friend came for coffee.