→ Karlskrona;

Hallå! Bilder ovan är från 25 och 26 December och fotade tydligen inte mer då tyvärr. Mådde väl inte toppen av privata anledningar. Men åt mest julmatsrester (<3), hängde i TV-soffan, drack lite öl, hälsade på hos farmor och var på dejt innan jag åkte tillbaka till Göteborg den 27:e. Oh well, sitter i skrivande stund på tåg och är i Karlskrona om ca 45min. Äntligen! Ska bli så jäkla fint att krama på föräldrarna (och farmor) igen. Har förresten hela resan lyssnat på Zara Larsson och Olivia Gateau's podd 'Sanningens mammor'. Och den är SÅ bra, älskar den för de är så kloka, grymma, roliga och fina. Leta genast upp där poddar finns ok!


Nu vet ni vart jag befinner mig veckan ut, men vi hörs snart igen!







Hey! Pictures above are from 25 and 26 December and apparently I didn't shoot more unfortunately. But I mostly ate Christmas food, hung out in the living room, drank some beer, visited grandma and went on a date before I went back to Gothenburg on the 27th. Oh well, while I'm writing this I'm on the train and will be in Karlskrona in about 45min. Finally! Gonna be so damn nice to cuddle with my parents (and grandmother) again.
 
Now you know, but see you soon again!