Christmas @ Liseberg;
Redan måndag alltså! Hoppas ni hade en fin helg. Själv är jag fortfarande trött, men det är ju inte så konstigt efter dessa dagar haha.
 
Men jag tänkte vi skulle backa tillbaka bandet till den 30 december då jag spenderade ett gäng timmar på Jul på Liseberg!


Jag var där med min kompis Josefine som kommit ner en vecka från Umeå! Ni följer väl denna fantastiska person på instagram? @femtastiskt heter hon där!
 
Äe vad jag saknar julmat nu när jag ser detta.. Vi käkade halvt ihjäl oss på Greenroom's buffé alltså!
 


Om jag ska vara ärlig var detta min första gång och då har jag bott här i 7,5 år... Vi hade det så himla roligt och mysigt i alla fall. Strosade omkring, åkte karuseller, halvdog över alla småbarn, spontankramades pga så glada över att umgås osv. Bäst. Saknar henne nu!

 
 
 

Couple of weeks ago when I was at Christmas at Liseberg with a friend who was in Gothenburg from up north of Sweden for a week. Such lovely hours!