isak + even;


Okej min SKAM-besatthet har råkat gå till en ny nivå när jag beställde denna från Skyfall i julklapp till mig själv hehe. Närmar mig 30 men det struntar väl jag i? Klart en ska ha finaste bögparet på bröstet liksom. Och SELVFØLGELIG följer den med på SKAM-quiz ikväll på Tredje Långgatan. Med andra ord är det såhär jag ser ut ikväll! För övrigt har jag mina älskade Molly-jeans från Gina Tricot och örhängen har jag ingen aning om. Eyeliner från Kat von D och läppstiftet 'Madrid' i Soft Matte Lip Cream-serien från NYX.
Ha de!





 My new SKAM sweater that I'm wearing tonight attending to a quiz about the series. Nearly 30 yrs don't care. Jeans from Gina Tricot and have no idea about the earrings. Eyeliner from Kat von D and liquid lipstick 'Madrid' from the Soft Matte Lip Cream series from NYX.

#1 - Anonym

Närmar mig 40 och känner likadant. Hejar på dig ikväll. Puss Elin

#2 - Jessica

Men åh så fint! Isak och Even är ju bara bäst <3

#3 - Rebecca

tröjan!!

#4 - Tuomi

Isak och Even <3 Älskar Skam så mycket, det är liksom bästa TV-serie på en lång tid :)

#5 - Oliwia

Men åh vilken fin tröja!!

#6 - Elise

har du sett sidan kosegruppa.se :D :D :D

Svar: Haha nä?
Madeleine Martinsson

#7 - Emma Grann Fotografi

Men åååh :D