Monday breakfast;
Hallå! Idag är det måndag och jag mår hur bra som helst. Vet inte men efter jag kände mig frisk i torsdags så har jag haft väldigt mycket energi och känt mig både glad och pepp. Äntligen! Kan vara första gången på månader som jag känner såhär. Peppa peppa ta i trä, ta vara på det osv. Nåväl, det här var vad jag åt till frukost imorse när jag kom hem från jobbet:


Vaniljyoghurt med müssli, pumpafrön,  solroskärnor & hallon. Fiberknäcke med Oatlys påmackan, gurka, rökt sk*nka & chiliflakes. Koffeinfritt kaffe med sojamjölk samt ett stort glas med c-vitaminbrus.



Ruskigt väder ute idag med snö som smälter men vad fasen gör det när jag har bokat yogapass i eftermiddag lol.




My breakfast earlier today. Vanilla yoghurt with müssli, pumpkin seeds, sunflower seeds & raspberries. Fiber flatbread with Oatlys 'påmackan' spread, cucumber, smoked h*m & chiliflakes. Decaf coffee with soy milk and a big glass of c-vitamine.
#2 - Hemma Hos Felicia

så bra frulle!! :)

Svar: Eller hur!!!
Madeleine Martinsson