The goals for 2017;
 
 
Nu har jag funderat lite på vad jag vill få ut av detta nya år. Alltså mer praktiska saker. Och en måste ju verkligen inte fundera på sådant här alls, men om jag ska tala för mig själv behöver jag en spark i röven ibland alltså. Och jag vill verkligen göra de här sakerna, helt genuint, annars hade jag såklart struntat i det. Är så pepp just nu faktiskt! Ok here we go:
 

-Tatuera mig mer. Seriöst, nu har jag velat ha en viss tatuering sedan typ 2008. Skärp dig, Madeleine.
-Fota mer egna projekt.
-Åka till Toscana i två veckor ensam i sommar för att vandra, äta massa mat, göra äventyr i havet och vara kulturig.
-Få klart lägenheten. Också en skärp dig-punkt.
-Prova olika former av träning, som typ klättring, yoga, simning och boxning.
-Bli bättre på att sortera kläder att sälja och skänka.
-Spara mer pengar.
-Vara mer turistkulturig i Göteborg!
-Bli fadder till ett barn att skänka pengar till och också skänka till väl utvalda organisationer som jobbar med djur och människor.
-Resa mer i Sverige.
-Börja gå hos en psykolog regelbundet. Min sista grej jag verkligen måste ta tummen ur med.
-Gå på fler konserter som privatperson (alltså att inte fota). Kanske rent av se de gig jag inte inte 'får'!

 

Nu finns det ju självklart också saker som handlar mer om mig själv och inställning till diverse saker, men det håller jag för mig själv! Har ni också funderat på saker ni vill göra i år? Berätta vetja!

 

 

My goals for 2017! Try The Google translator!