Tuscany tips;

Från min Edinburgh-resa '15.


Vet ni vad? Jag har äntligen börjat fila lite på min kanske två veckor långa Toscana-resa jag vill göra ensam i Juli och skulle bli SÅ tacksam om ni kom med tips! Allt från veganvänliga matställen till veganvänliga vingårdar. Hade även tyckt det vore svinmysigt att besöka någon bondgård där djur får leva fullkomligt naturligt (utan att bli mat eller kläder osv). Har även fått för mig att jag vill på diverse äventyr, både på land och vatten! Så, tipsa loss i kommentarsfältet och fråga gärna vänner, bekanta, familj och dejter som ni tror kan sitta på lite guldkorn.


Tack på förhand! <3





You know what? I've finally started to brainstorm a bit about my perhaps two-week long Tuscany trip I want to do alone in July and would be so grateful if you gave me tips! Everything from vegan-friendly restaurants/cafées to vegan friendly vineyards. Also thinking it would be cozy to visit any farm where animals can live totally natural (without end up like food or clothing etc.). I've also decided out of nowhere that I want to do adventures, both on land and water! So, give tips in the comments and feel free to ask friends, acquaintances, family and dates that you think maybe know some gems.
 

Thanks in advance! <3