Twin Peaks + The Sun Days @ Pustervik;
God förmiddag och shit pommes vad jag är trött! Vilken helg alltså. I fredags umgicks jag med med vänner i typ 15h till 05 på morgonen med middag, spoken word, finöl och svettigt Yaki-Da. Kommer lite bilder från detta snart btw. Blev inte mycket sömn igår alltså då jag fotade bilder på amerikanska bandet Twin Peaks till en intervju för Popmani, fikade med min kollega från det, lagade mat, somnade i sängen och fotade ovannämnda band och The Sun Days för Rockfoto på Pustervik. Pust. Blir sängläge idag alltså. Lite bilder från igår kommer här:



Canon EOS 6D + Sigma 24-70/2.8.


Båda banden var helt fantastiska live på sina olika sätt! Det ena bandet lite *sköna*, blandade röj med old school och det andra var mer magiska och gåshudsframkallande. Är väldigt nöjd över bilderna och lite överraskad hur pass bra de blev med tanke på hur trött jag var liksom. Checka in fler bilder här och här!





Shot the awesome American band Twin Peaks and magical The Sun Days for Rockfoto at Pustervik yesterday. Check out more photos here and here!