Week plans;
 
Den här braiga listan som Flora publicerade idag tänkte jag kopiera! Så passande känner jag, då jag ska försöka ta tag i saker och göra roliga upptåg jag inte brukar. Känns som att en blir mer driven när det skrivs ut såhär menar jag. Vi kör!
 
 
Veckans huvudfokus:
Få klart portfolio-fotoarbeten från förra året som ju fick prioriteras bort. Vill ju så gärna visa er dem!
 
Veckans läsning:
Tror jag ska fortsätta lyssna på Therese Lindgrens bok 'Ibland mår jag inte så bra'. Ni får jättegärna komma med ljudbokstips hörrni!
 
Veckans tråkiga:
Slänga massa kartonger och städa golv..
 
Veckans struktur:
Försöka att inte skriva blogginlägg samma dag som de ska upp, ta mig till något fint café och jobba framför dator så länge som möjligt, t.ex uppdatera min onlineportfolio. Förutom det jag nämnde innan då.
 
Veckans andra planer:
Möte imorgon med de andra två grymma i West Pride's media-ledningsgrupp. Dags att börja planera för sommarens festival :)))) Jobba dygn fredag och söndag!
 
Veckans pepp:
Ut och promenera mer (varför jag nu skriver mer när jag aldrig gör det..), ringa farmor, kanske kika på boende i Toscana och kanske gå på bio själv?
 
Veckans matlagning:
Ugh, har inte alls mycket inspiration just nu och vet inte alls vad jag vill äta denna vecka. Eller kanske indiskt då jag ändå köpte basmatiris igår?
 
Veckans sköna:
Försöka sova mer och tidigare. Är så trött (lol) på att snitta 4h/natt för att jag är så uppe i varv.
 
Veckans oplanerade:
Har verkligen inget planerat onsdag och torsdag. 
 
Veckans blogginlägg:
Fredagen som var, min hudvårdsrutin (pepp!!), outfit med nya skor, frukost, lite olika tips och kanske bilder från en Popmani-intervju och en podcast jag varit med i. De två sista beror på när det är redo att komma ut.
 
 
Photos: Nike Lindholm, editing by me.
 
 
 
A list about this coming week, borrowed from Flora. Try the Google translator in the menu!