Xmas outfit;
Glad fredag! Tänkte jag skulle visa er hur jag såg ut på självaste julafton. Får be om ursäkt på förhand för skev lugg, tveksamt ljus och färgskalor, men var fullkomligt omöjligt att fota utomhus som jag tänkt pga storm. Och köket var verkligen det bästa stället...





Klänningen är ny och från Bikbok, likaså halsbandet och strumpbyxorna är från H&M. Örhängen minns jag tyvärr inte. Älskar denna klänning då den trots styvt material är skön, julmatsvänlig, enkel och har svinfina ärmar. I övrigt körde jag på ljusare kall brun färg på ögonlocken, längre eyeliner och mitt nya Soft Matte Lip Cream i 'Madrid' från NYX.





My outfit on Christmas Eve! New dress (which I totally love) and necklace from Bikbok, tights from H&M and don't remember the earrings. Light cold brown colour on the eyelids, long eyeliner and my new Soft Matte Lip Cream in 'Madrid' from NYX.